RÄDDA HUGO!!!!!!!

Jag är i upplösningstillstånd. Helt plötsligt tänker de inte rädda Hugo!?

Enl. Drottning Silvias Barnsjukhus finns det inte längre möjlighet att ge Hugo chansen till överlevnad. Först sa de att det var en ekonomisk fråga, sen var det en plötsligt fråga om platsbrist. Vad det än handlar om så är det helt oacceptabelt att ena stunden lova att göra vad som krävs för att försöka rädda Hugo och andra sekunden säga blankt nej. Jag håller med Hanna, Hugos mamma, om att det är dags att ta på sig hårdhandskarna (och vantarna och mössan) och K Ä M P A. Därför ber jag er att göra någonting. Vad som helst. Länka till http://hannasblandning.blogspot.com på era bloggar, prata med folk ni känner, stöd Rädda Hugo-fonden eller skriv till Kungahuset. Jag gör allt det där! DU kan göra något du med. Hjälp till! Om ni kan komma på något mer man kan göra aktivt för att försöka ändra på situationen så snälla, skriv det i en kommentar till detta inlägget.

Nu ska jag skriva till Kungen. XX

Länk till Expressens artikel.

Busy busy

image

Jag har s å å å fullt upp, så nu får ni en speed-uppdatering:

1. Johan Bulow’s lakrids äger.
2. Jea och Pers lille Loke är hur fin som helst.
3. Lägenheten vi var och kollade på idag var jättefin och vi får världens bästa deal. Ändå går vi ner i hyra. Och får ett rum till! Troligtvis (99,9% säkert) tar vi den. Inflytt i vår.