Tvätta skrothögen på lördag!

Hallå alla Karlskroniter, se hit!

Lördag den 19 November 2011 borde alla som har möjlighet att åka ut
till Mekonomen biltvätt i Karlskrona och tvätta sin bil.
Mekonomen biltvätt är en modern GDS utomhustvätt och finns på Gullbernavägen 12.

… Mekonomen biltvätt stödjer kampen ”Rädda Hugo” och kommer lånas ut under 24 timmar
till förmån för insamlingen som pågår för Hugo. Personal kommer att finnas på
plats ett par timmar under dagtid för att komma med tips på hur man tvättar
på ett bra och effektivt sätt!

Det vore riktigt kul om det kom extra mycket bilar just denna dag.
Så från klockan 00.00 till 24.00 önskar vi att det står folk och tvättar sina bilar!

Alla intäkter under detta dygn kommer gå oavkortat till ”Rädda Hugo”!

 


Klicka på bilden för att läsa artikeln.

November 2010

För ett år sedan var jag nygravid, lycklig i hemlighet och planerade livet tillsammans med Robert. Jag trodde att jag skulle ha tagit körkort, köpt en rejäl lya och spenderat dagarna på mammacaféer vid det här laget. Det blir aldrig som man tänkt sig. Men jag är långt mycket lyckligare nu än jag kunde tänka mig, trots att jag hela tiden tänkte att jag skulle vara just ”lyckligare än jag kan tänka mig”. Jag känner mig hel. Trots att vår lilla familj trängs i en tvåa och trots att det är buss som gäller om jag vill ta mig utanför centrum, så känns det som att jag har allt. Det känns faktiskt som att mina drömmar gått i uppfyllelse. Några drömmar kvar att uppfylla har jag, men de är upp till Robert att förverkliga. 😛 Nu ska vi mysa ner oss på varsin sida om Lían och sova gott. God natt!

Första kulan kom redan i v 9.. Men den försvann igen efter några veckor, till mitt förtret. Antagligen var det mest gaser. 😉

Jag tyckte att jag var sååå stor och rund, redan i vecka 10 av graviditeten, haha:

Jag faschinerades av min stora buk.. Mmm.. Om jag bara vetat hur stor, sprucken och trött den skulle vara ett år senare.. 😉

Keta skulle lära mig flyta.. Vecka 17. Jag redde inte ut det, kan jag erkänna. 😛 Vill även minnas att jag var rädd att gå ner i vattnet, för att det kändes som att bebben i magen skulle drunkna. Haha 🙂